Ervaringen met Brinckers e-bikes: 88% is tevreden

Onlangs heeft een grote Brinckers dealer met landelijke dekking een klanttevredenheidsonderzoek uitgestuurd naar kopers van Brinckers e-bikes. Daar zijn we erg blij mee, want wij vinden het ontzettend belangrijk om te weten hoe kopers onze fietsen ervaren. Want alleen dan kun je je fietsen blijven verbeteren, zodat ze echt op de wens van de klant zijn afgestemd.

Klanttevredenheidsonderzoek

Om de klanttevredenheid goed in kaart te brengen hebben ze een aantal vragen gesteld om een helder beeld te krijgen.
  1. Wat is je algemene indruk van Brinckers (van erg positief tot erg negatief)
  2. In hoeverre ben je het eens met de volgende stellingen? Eens/oneens met:
    ‘value-for-money’
    ‘goede kwaliteit’
    ‘groot genoeg assortiment’
    ‘goede prijs’
    ‘goed uitziende fietsen’
  3. Hoe zou je Brinckers in drie kernwoorden omschrijven?
  4. In hoeverre zou je Brinckers heroverwegen?

Brinckers klanttevredenheid

88% van Brinckers kopers is tevreden

Belangrijkste conclusies

  • Tot onze grote vreugde heeft 88% aangegeven tevreden te zijn met de Brinckers e-bike. Waar de e-bikes vooral goed op scoorden zijn ‘value-for-money’ en ‘goede kwaliteit’. Daar mogen onze ontwerpers best trots op zijn!
  • De 3 meest genoemde kernwoorden zijn ‘degelijk’, ‘stoer’ en ‘kwaliteit’.
  • Bij de vraag in hoeverre men een Brinckers e-bike zou heroverwegen, heeft 42% aangegeven dat ze een Brinckers e-bike waarschijnlijk zullen overwegen en 45% heeft aangegeven dat ze de e-bike zeker zouden overwegen. Als je dus eenmaal een Brinckers hebt geprobeerd wil je eigenlijk niet anders meer!

Kortom: we zijn hartstikke trots op de mooie e-bikes die we produceren. Natuurlijk nemen we de feedback die we gekregen hebben mee in toekomstige ontwerpen en ontwikkelingen. Zo worden onze e-bikes nóg beter!